יום שני, 9 בספטמבר 2013

רפלקצית ביניים

"אם נרצה אין זו אגדה"
הקיץ הגיע לסיומו ויחד איתו גם הסמסטר השלישי (הקשה ביותר ממה שהיה לי)  - סמסטר לא קל, עמוס אך יחד זאת מעניין ופורה.
כשאני מסתכלת אחורה אני מבינה כי עברתי תהליך כתיבה מהותי מאוד ואני בטוחה כי אמשיך ללמוד ולהתפתח גם בסמסטר הבא כשאמשיך בכתיבת הבלוג. אם אסכם את מה שעברתי אוכל להגיד כי למרות הקושי וההתנגדות ההתחלתית לניהול הבלוג כן ניתן לראות את השיפור. עכשיו, למרות שאני עדיין באמצע התהליך, אני יכולה להגיד שאני מרגישה כי הכתיבה שלי משתפרת ומשתבחת מפעם לפעם. אני מעריכה מאוד שניתנה לי ההזדמנות לעסוק בתחום החדש והלא מוכר בשבילי – ניהול בלוג. עד אז רק קראתי את הבלוגים של אחרים וכאן ניתנה לי ההזדמנות להיות אחת מהם (הכותבים).
אנחנו חיים במאה ה-21 ומדברים כל כך הרבה על מיומנוית המאה 21, ניהול הבלוג הינו יישום נפלא לכך.  במהלך הכתיבה אנו מפתחים את יכולת הכתיבה והחשיבה (כך לפחות הרגשתי אני במהלך הכתיבה). אגיד יותר מזה, פרוייקט ניהול הבלוג ופרסום הפוסטים אחת לשבוע הובילו אותי לרעיון לכתוב הצעה למחקר פעולה: שילוב הבלוג ככלי לשיפור הכתיבה אצל הילדים(בקורס של דר' ליאת אייל).

חשוב לציין כי הכתיבה לא תמיד זרמה כפי שרציתי שזה יקרה ולא תמיד מצאתי נושא לכתוב עליו, אך חשוב לציין כי הקורסים השונים עזרו לי מאוד ונתנו לי רעיונות לפוסטים. כעת בסוף השלב השני אני מסתכלת אחורה  ומבינה כי המאמץ היה משתלם, כן יש שיפור וזה מה שחשוב. 

2 תגובות:

  1. אירה,
    תודה על רשומה גלויית לב השוקלת את הטוב והרע מבחינתך בכתיבת בלוג. בברכה, גילה

    השבמחק